زندگی موهبتی الهی

این قافله ی عمر عجب می گذرد    

                دریاب دمی که با طرب می گزرد 

به نام اهدا کنند ه ی زندگی                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                زندگی زندگی یک موهبت الهی

           این که به راستی زندگی چیست و چه ابعادی دارد؟ در خور توجّه و تدبر است. زندگی یک موهبت الهی است  که به هنگام تولد به انسان تقدیم می شود.

       زندگی یک دفتر زیبای نوشته نشده ای است که به عنوان هدیه  ی تولد از سوی خدا به تو تحویل داده شده است. این دفتر، خالی از هر نوشته ای است. این بدان معنی است که دفتر زندگی ات را تو خود می نویسی  و سر نوشت تو هر گز از قبل رقم نخورده است.

         خدا وند از تو خواسته که سر نوشت  خود را با اندیشه هایت  و با مرکب  هویت و با ور هایت بنویسی،بلکه از قبل و با اندیشه هایت بنویسی که از فردا چه می خواهی؟تو هر آنچه را بیندیشی، خلق می کنی و سر نوشت تو این گونه با اندیشه ها و تلاش های تو خلق می شود و زندگی  ات شکل می گیرد. به عبارت دیگر، هدیه ای است که از سوی خدا وند به انسان تقدیم می شود و نحوه ی زندگی کردن تو هدیه ای است که به خدا برمی گردانی.

       پس قدر زندگی ات را بدان و از لحظه  های  خوش آن استفاده کن و همواره خدا را به یاد داشته باش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد